T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
AĞRI / DİYADİN - Diyadin İmam Hatip Ortaokulu

ÖĞRENCİLERİMİZE LGS DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARI

     Akademik gelişim, kariyer planlama ve liseye hazırlık alanın da öğrencilere LGS değerlendirme çalışması uygulandı ve sonuçları değerlendirildi.

     Performans, herhangi bir görevin gereği olarak önceden belirlenen standartlara uygun davranışların gösterilmesi ve beklenen amaçlara yaklaşma derecesi olarak tanımlanabilir. Performans değerlendirme ise çalışanın performansının izlendiği, değerlendirildiği, sonucun kaydedildiği ve çalışana bildirildiği bir süreç. Performans yönetimi organizasyon hedefleri ile çalışanın bireysel hedefleri arasında paralellik sağlayarak her iki tarafın da hedeflerine ulaşmasını koordine ediyor.

Performans süreci:

-İlk olarak ölçülebilir başarı standartları belirlenir ve planlar yapılır

-Performans izlenir.

-Öğrencilerle iletişimde kalınır

-Hedeflerle performanslar karşılaştırılır, değerlendirme ve ardından çalışana geri bildirim yapılır.

-Değerlendirme sonucunda eğitim gibi ödül sistemleri yürürlüğe konur.

Bu kapsamda;

  MEB 2021-2022 Eğitim- Öğretim yılında öğrencilerin öğretim programı kapsamındaki hedef/davranışları ne ölçüde öğrendiklerini belirlemek için Diyadin İmam Hatip Ortaokulu öğrencilerimize program dahilinde ara testler uygulanmıştır.  Bu testler sırasında öğrencilerimizle iletişim halinde kalındı. Başarı durumlarına göre deneme sonuçları ile geri bildirim verildi. Göstermiş oldukları sonuçlara göre de ödül sistemi devreye konulmuştur.

30-03-202230-03-202230-03-2022

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 30.03.2022 - Güncelleme: 04.04.2022 08:26 - Görüntülenme: 1753
  Beğen | 0  kişi beğendi